2022.03.02

It's a sign of melting snow! (last sunday)

The highest temperature was finally over 5 degrees celsius last weekend. spring must be around the corner! what is the spring coefficient? have you ever heard of Spring Man from Kinnikuman? it's a japanese manga from around the 1980s. it's remind me of that, whatever.

now that it was getting warmer, so I've had bad muscle pain after cycling for just only 4 hours. I don't want to age. how can I get the hang of this? but if I could, doesn't that mean I've aged? there's no escape it! or would building muscle help? I don't know if it works but I drank some protein. that why I've had an upset stomach as well. what a day I'm having.. I guess I don't have enough enzymes to break it down... wimpy... let's sleep until the NASDAQ goes up. (←hey! isn't spring around the corner? wake up!)

前回アクアパッツアなんて書いたからかスーパーで鰊を買い付け、朝から包丁を研ぎ魚を捌く中年男、それが自分です。暖かくはなっていますがオリーブオイルは常温でまだ凝固しており使用するのが難儀です。常温で凝固?常温という単語の使い方を間違えているのか、と首を傾げてしまいます。(JIS規格の常温は20℃±15℃なんですって!)途中で焼く工程が面倒くさく感じて土鍋にぶち込んでレンジ調理したためアクアパッツアなのか疑問です。本家の方々からすれば疑問ではなく問題になるかもしれません。しかし久しぶりに缶でない魚を食べ美味しくて感動しました。大勝利は実に珍しいことですが貧乏舌だということを正直に明言しておきます(味オンチは残念どころか幸運だ!この考えこそが残念?)。偽物まみれで育ち本物を知らないからこその暴挙、本物を経験すると易々と概念が覆ります。客観的に想像するとすごく嫌なやつかもしれません。(偽物を偽物と疑う事なく生きるのも悪くないんだよ!)
この生きている世界は本物でしょうか、それとも水槽の脳(シミュレーション仮説)でしょうか。マトリックスですね。高校数学で行列と言われていたのに大学で突然マトリクスと言われて理解できませんでした。わかんねえよ!講義受けながら脳内でネオ(キアヌリーブス)並みに仰け反ったよ。あ、弾丸避けるシーンね。

鶏肉も魚も反応するのはテンでヨイは無反応。テンはなんでもござれだなあ、とするとヨイはグルメなの?キャットフードが好み=グルメというのは変でない?もしやヨイはこの世が仮想現実ということに既に気づいて何を食べても同じと悟っているのか?何故バレた?うん?ヨイがゲームマスターだとすると、、騙されているのは?


小鳥に興奮!(鶏肉には興味がなくとも)